Letnia siatka Eurolotu

Opublikowane Październik 27, 2014 przez

Dopiero maj a upały już dają nam o sobie znać i przypominają jak blisko do wymarzonych wakacji. Urlop, odpoczynek, podróż to słowa które za niedługo znajdą zastosowanie w rzeczywistości. A propos słonecznej aury, Eurolot właśnie promuje swoją letnią ofertę promocyjną. Jej oprawą zajęła się firma AdHeads. Czy warto zaglądać do środka, co ciekawego tam znajdziemy?

eurolot

Po pierwsze zauważymy główne hasło kampanii, które brzmi „Miłego Eurolotu”. Proste, może troszeczkę banalne, ale miło kojarzące się z nadchodzącym wielkimi krokami wypoczynkiem. Promocje mają sięgać nawet do dwóch miesięcy, warto więc szczegółowo zapoznać się z ofertą. Przede wszystkim w okresie wakacyjnym Eurolot uruchamia nowe połączenia między innymi do takich miejsc wypoczynkowych jak : Dubrownik, Zadar, Split (chorwackie kurorty). Linia lotnicza promuje również obecne rejsy po Polsce ( Gdańsk-Kraków, Gdańsk-Wrocław czy Warszawa-Bydgoszcz, Warszawa-Lublin). W reklamie nie może zabraknąć także ważnych lotów międzynarodowych, głównie do największych europejskich portów lotniczych: Amsterdam, Helsinki, Paryż, Mediolan, Zurych czy Bruksela.

Celem wprowadzenia nowej oferty jest przede wszystkim chęć stopniowego budowania rozpoznawalności marki. Eurolot ma kojarzyć się z przewoźnikiem dynamicznym, sprawnie rozwijającym się. Przy okazji klienci mają być zadowoleni i skorzystać ze świeżych promocji i obniżek. Linia lotnicza ma nakreślić swój wizerunek jako komfortowej i atrakcyjnej, a ceny biletów lotniczych mają być przystępne wszystkim zainteresowanym podróżującym. Lidia Kłosowska, Dyrektor Marketingu Eurolotu podsumowuje tę sprawę w ten sposób iż:

„jeżeli chodzi o promocję, to dotrze ona do wszystkich polskich miast z których realizowane są połączenia tego właśnie przewoźnika”.

Ważne jest również to, że przewoźnik stawia na internet, a dokładnie na reklamę w tym coraz ważniejszym kanale dystrybucji, oraz e-commerce (przedstawieniem linii w Internecie zajmuje się Cube Group, e-commerce leży natomiast obecnie w działalności firmy Zanox) – wszyscy klienci w ten sposób będą mogli zapoznać się z głównymi zaletami, atutami przewoźnika

Czym może więc zaskoczyć nas Eurolot?

Linia lotnicza ma dużo plusów o których potencjalni klienci mogą naprawdę nie wiedzieć, kampania promocyjna jest zatem bardzo dobrym pomysłem władz. Pani Lidia ma nadzieję na wykreowanie silnej pozycji na rynku lotniczym oraz przyciągnięciu większej rzeszy klientów. Co mogą pasażerowie podróżujący z Eurolotem? Klienci nie uiszczają żadnych dodatkowych opłat, mają możliwość skorzystania z bezpośrednich zagranicznych połączeń wprost do naszego kraju, dodatkowo dzieci i niemowlęta podróżują z konkretną zniżką. Te trzy czynniki mogą być zalążkiem sukcesu Eurolotu, warto jak najbardziej rozwijać ofertę i realizować najnowsze pomysły.

eurolot

Kategoria: Linie Lotnicze, Tanie Loty
TAG: , , , , , , , , , ,